Markedsføring & eksponering

Bæredygtighed er business, og REBOOT handler om at styrke jeres forretning, ved at tiltrække et stort antal af de rigtige kunder, i de rigtige brancher.

REBOOT’24 - ud over rampen

Du kan læse mere om, hvem der besøgte REBOOT i 2023 her.

Baseret på evalueringen af sidste års messe har vi i ’24 skruet markant op for markedsføringen, så I er sikret endnu flere værdiskabende samtaler på standen til november.

Det har vi blandt andet gjort med:

  • Et omfattende mediesamarbejde med Nordiske Medier (læs mere her)
  • Fordobling af messens gæsterettede marketingbudget
  • En medieplan bygget op omkring løbende gæstesannoncering i de stærkeste og mest relevante fag- og (B2B) mainstreammedier
  • En unik mulighed for at alle udstillere kan eksponere sig selv via både Nordiske Medier og REBOOT’s sociale platforme

Kort sagt: Hvis du er i målgruppen for gæster på REBOOT, så har du hørt om messen, når vi slår dørene op den 20. november.