REBOOT og Nordiske Medier indgår strategisk mediepartnerskab

PRESSEMEDDELELSE: Danmarks førende bæredygtighedsevent for virksomheder, REBOOT, har indgået et strategisk mediepartnerskab med Nordiske Medier. Målet er at styrke synligheden af REBOOT og tiltrække endnu flere virksomheder med grønne ambitioner til eventet.

REBOOT løber af stablen den 20.-21. november 2024 på Odense Congress Center, hvor leverandører af bæredygtige produkter, ydelser eller rådgivning møder tusindvis af danske virksomheder, der har den grønne omstilling som fællesnævner.  

Til eventet er koblet et tætpakket konferenceprogram, med eksperter og profiler fra bæredygtighedssektoren, med alt fra ressourceoptimering til rapportering og certificering på dagsordenen.

Øget synlighed gennem omfattende annoncering
Partnerskabet med Nordiske Medier inkluderer blandt andet en omfattende annonceringskampagne på tværs af mediehusets platforme. Fokus er på at bringe budskabet om REBOOT ud til et endnu bredere publikum, særligt blandt eventets besøgende.

– Med REBOOT tilbyder vi en unik mulighed for at bringe leverandører og aftagere sammen under ét tag, med ét helt centralt mål: at koble bæredygtighed sammen med stærk forretningsdrift, fortæller Kristian Nordfred Hansen, projektleder på REBOOT, og fortsætter:

– Nordiske Mediers portefølje af branchemedier giver os en enestående mulighed for at ramme et bredt udsnit af dansk erhvervsliv – særligt de brancher der i høj grad lige nu forholder sig til de stadig stigende krav om klima- og miljøvenlig drift.

Gratis medlemskab og stærke rabatter
Som en del af partnerskabet tilbyder Nordiske Medier desuden et seks måneders gratis prøvemedlemskab til et af deres medier, for alle REBOOT’s udstillere.  

Medlemskabet giver udstillerne mulighed for at eksponere deres virksomhed og produkter overfor netop deres målgruppe, og er dermed en unik platform for at komme ud til netop de kunder, der er relevante for den enkelte bæredygtighedsleverandør.

Ud over det gratis medlemskab får udstillere på REBOOT desuden en eksklusiv rabat på annoncering i Nordiske Medier – deltagende virksomheder kan således annoncere på tværs af mediehusets 51 platforme med 20% rabat, helt frem til messen.

Et oplagt partnerskab
Mens samarbejdet mellem REBOOT og Nordiske Medier for førstnævnte primært handler om eksponering af eventet og dets udstillere, bakker Nordiske Medier op om projektet som led i en større bæredygtighedsagenda.

Kim Kempf Falkenhard er salgsdirektør ved Nordiske Medier, og fortæller om samarbejdet:

– REBOOT’s fokus på at gøre bæredygtighed til en god forretning, både for leverandørerne af bæredygtige løsninger, og deres kunder, er helt i tråd med vores tilgang til udviklingen indenfor miljø og klima.

–  Som Nordens største hus for fagmedier har vi en naturlig interesse i at hjælpe vores kunder og læsere med at forholde sig til de krav og forventninger, den grønne omstilling betyder. Vi ser derfor et mediepartnerskab som en oplagt mulighed for at gøre lige præcis dét, og ser meget frem til samarbejdet, slutter Kim Kempf Falkenhard.

Om REBOOT
REBOOT er Danmarks førende bæredygtighedsevent, der samler virksomheder, eksperter og innovatører for at dele viden og løsninger inden for bæredygtighed. Eventet havde sin premiere i 2023 og finder i år sted den 21.-30. november på Odense Congress Center.

For yderligere information
For yderligere information kontakt:

Kristian Nordfred Hansen på tlf. 30461858
Kim Kempf Falkenhard på tlf. +45 55 20 72 07